петък, 10 февруари 2017 г.

1475. ЗНАЕХ, ЧЕ ЩЕ ТЕ НАМЕРЯ!




На Тим Скайлер!
/песен/
Аз съм незабележима

като горска тишина.
Ручей пролетен без име

в моя устрем се позна.
Аз съм чакана закрила -
хващам яростни стрели!
Пратена от висша сила,

в теб зората ме всели.

Ще разтворя висините

с най-вълшебното "сезам".
Възкресила дни убити,
рай неземен ще ти дам /3 пъти/...
Ще пробуждам скрита вяра

в твойте питащи очи.
Скоро звездно ще изгарям
и това ще ми личи...

Аз съм твоята Венера,

щедър извор на любов.
Знаех, че ще те намеря

в този свят така суров...
Чуден град от изумруди

ще ти спусна от Синай.
В твоя чест земи прокудни
ще превърна в чуден рай. /3 пъти/

Аз съм незабележима

като полъх на мечти.
Вярваш ми, нали, любими -
много скоро ще летим...
Синевата в мен блести -

моят Бог, това си ти!

12.11.2006, 4ч.07мин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар