петък, 10 февруари 2017 г.

1477. ЗА ДА ПОВЯРВАШ, ЧЕ МЕ ИМА...



С БОЖЕСТВЕН ПОРИВ лудо те обичам -
по този начин само аз умея!
Не бих могла да съм мъгла безлична - 
та ти прогони страшната Медея!
С БОЖЕСТВЕН ГЛАС екстазно ще говоря,
за да повярваш, че не съм случайна.
Препълнена с вълнения до горе,
прозрях, че всъщност си мъжът-безкрайност!
С БОЖЕСТВЕНИ ЛЪЧИ ще те напътствам,
за да не сбъркаш пътя към звездите.
Не се стресирай от реките мътни -

ще ги озаптя с вълшебства скрити!
С БОЖЕСТВЕН ПОЛЪХ нощем ще те галя,

за да почувстваш, че съм несравнима.
Любов съм аз, разискрена до бяло...
Нали повярва вече, че ме има?

---
МЕДЕЯ - в гръцката митология я наричат още и ГОРГОНА, която е с коси от змии и с очи, които като те погледнат, вкаменяват клетките ти, което те състарява и зарежда с болести, за да се вкамениш напълно чрез смъртта. А Медея на външен вид е съвсем нормална красива млада жена в живота на хората. Който е високо духовен, само той вижда истинския й образ. Мъжете, дето робуват на плътските наслади, лесно влизат в капана на сексапила й, плащайки за лековерието си скъпо и прескъпо.

Внимавайте - горгоните са сред нас и са много, страшно са много на брой!
13.11.2006, 23ч.

Няма коментари:

Публикуване на коментар