събота, 11 февруари 2017 г.

1478. ПО ПЪТ НЕЗЕМЕН С НЕГО СМЕ ПОЕЛИ /2006/




Завиждайте ми, вещери и веди -
МЪЖЪТ-МЕЧТА ме гледа озарено!
Стопиха се тъгите ми безследно
и всички лотоси цъфтят за мене!
-
Завиждайте ми, бесни урагани -
МЪЖЪТ-ОРЕЛ нарече ме любима!
От вечния му огън съм огряна,
за ужас на присъствията зимни.
-
Завиждайте ми, нощи оскотели -
МЪЖЪТ-ВУЛКАН превърна ме във лава!
По път неземен с него сме поели,
а Купидон страстта ни освещава.
-
Завиждайте ми, съскащи прокоби -
МЪЖЪТ-ЛЮБОВ с пламтяща длан ме гали!

Неповторим и тайнствен, и особен,
той ме потапя в сладостна премала.
-
Завиждайте ми, малки злобни твари -
МЪЖЪТ-ОЛИМП обсипва ме с позлата!
Той ме дари със мъдрости олтарни,

съзрял съдбата ни, небесно-свята!

14.11. 2006, 5, 07ч.
-Рожден ден на някогашния Тим Скайлер от Мичиган /1776г./, когато сме се обичали като две сродни души.

Няма коментари:

Публикуване на коментар