вторник, 25 юли 2017 г.

1494. СИЛА, СЛЯЗЛА ОТ ЗВЕЗДИТЕ /24.07.2017/


На теб, който романтично се вглеждаш в лицето 
на своя блян и копнееш за мен, неизвестната вечна любов!
----
Животът ми е огнен водопад,
а аз, любов, съм птица, устремена
към твоя мир, огрян и вечно млад,
към твойта страст, родена с висши гени.
От днес покоят в нас ще заблести,
в очите ни ще греят благослови.
С мощта спасителна ще сме на ТИ,
за златни благоденствия готови.
А ти, любов, сакрално озарен,
ще бъдеш устрем, невъзпят все още.
Бял ореол, изгрял над твоя ден,
зачеркна с кръст кошмарните ни нощи.
Копнежът ни превърна се в заря,
красивото в душите озарила.
Във твоя чест съм празнично добра.
Във твоя чест съм чудодейно мила.
Отварят се небесните врати!...
Манна вълшебна ни облива, скъпи!
Летя към теб!...И ти към мен лети
с крила от вяра и неземни тръпки...
Светът очаква ни със поглед ням
и с тиха горест, вдън-сърцето скрита.
Ти си  възкръснал ореолен храм,
а аз съм сила, слязла от звездите!

24юли, 2017, 8,30ч.,Бяла Черква.

ДВАЙСЕТ И ЧЕТВЪРТИ ЮЛИ= 245
245=СВЕТИ ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ
245= МАРИЯ ИВАНОВА+СПАСИТЕЛЯ
245= БЯЛ ГЪЛЪБ+СПАСИТЕЛЯ
245= ЧАШАТА НА БЕЗСМЪРТИЕТО
245=НЕБЕСНА СВЕТЛИНА+СВЕТИ ДУХ

Няма коментари:

Публикуване на коментар