събота, 12 август 2017 г.

1496. ЧРЕЗ ВИСШИ ЧУДОТВОРСТВА ТЕ ОПАЗИХ...







Честит рожден ден на моя специален син!
---
Не ме корù, че си живял без мене - 

наложи се смъртта да изпреваря...
В чужбина бях сред сенки озверени

и в битки влизах с яростни кошмари.
Чрез сблъсък с мрака се израства бързо.
Превърнах се във сила свръх-огряна.
Работех до без дъх, без капка мързел,

та майчица-спасителка да стана.
Дарих ти три живота...От тогава
съм прицел на прокоби с устни сини.
Във упор стрелях по злини стоглави
с амбиция, до крак да ги изрина.
Да си лъчиста майка, е опасно-
щом гушнеш рожбата си, идва злото.
То знае, че синът самотно расъл,
е лесно с подъл глас да обработиш...
Сега, когато си голям, разбра ли,

че мама беше с теб, макар далече?
Напук на зли усти и люти хали,

вградих във теб великата човечност!
Чрез висши чудотворства те опазих,

от зъбите на виещи хиени,
от алчността, от ноктести прокази,
от подли клопки в тъмното стаени...
Старах се никога да не угаснеш...

До блясък чудесата овладяла,
за теб се борех яростно и страстно.
Спасение ти давах, не раздяла!
Ако не бях отишла във чужбина,

загърбила домашното огнище,
ти щеше да си просто вик застинал,
а аз пък щях да бъда кръгло нищо.
Сега е важно, че си жив и силен,

закрилян от лъчите ми неземни,
които цял живот се грижат, сине,
да хвърлят в бездна всяко твое бреме!

13.08.2017, 7ч.

От края на 1989 до 5 юни,1901 бях в Германия,  където отключих на високо ниво чудотворните си способности. Взех и сина си с мен /бе 6-годишен/, но докато работех нямаше кой да го гледа и стоеше сам в хотела, затова след 40 дни го върнах в България. По-късно пак го взех за 40 дни, но отново трябваше да го върна, въпреки огромната си мъка от тази раздяла.  Когато си небесно напътстван, когато имаш висша кауза в живота си като тази да помагаш на хората в тяхната безпомощност срещу болестите и смъртта, се налага да лишаваш децата си в тяхната най-крехка възраст от своето майчинско присъствие, от ласките си, от прегръдките си. Надявам се те да проумеят колко много съм им изпращала от чудотворната си любов, макар далече - тя притежава  невероятна сила и ги пазеше от смъртоносните набези на злото. Но обикновеният човек това не би го проумял.
Именно там прозрях, че най-важните неща за човека са

истинската любов с нейните небесни лъчи, живота и здравето.
Парите са ни нужни само колкото да съществуваме. Голямото богатство, което не е ръководено от голяма духовност, носи големи катаклизми, преяждане, състаряване, болести и смърт.
----

Няма коментари:

Публикуване на коментар