четвъртък, 12 октомври 2017 г.

1501. ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, СЛЪНЧЕВА ТЕРЕЗА! /13.10.2017/






Съвършена си! 
Твоята божествена същност е изтъкана от диаманти с вълшебни лъчи. Ти си ангелското сияние, което свише е създадено, за да бди над моя син и над вашата красива любов.
Родих го, за да те закриля ден и нощ чрез светлината, която продължавам да вграждам в него. Нали вече си усетила, че си  онази небесно посочена дъщеря,  която съм виждала в сънищата си и очаквах с всяка своя клетка...

Щастлива съм, че умееш ден след ден да отключваш ореолната истина за своя любим  и за вас двамата. 
Щастлива съм, че именно ти си онази ласка, която струи от очите, от душата, от всичко твое- изречено и неизречено. 
Работя денонощно  за вашето щастие, което да грее в дните ви със собствена светлина, недокосвана от околните ледени облаци.
Нали вече знаеш, че сте създадени един за друг? И това е прекрасно!
Гонете от живота си досадния мрак, чийто коварен глас винаги се стреми да нахлуе в дома на щастието отвън, за да засенчи голямата любов на двама, които са създадени един за друг. Вие сте високо  над този глас. Вие сте едно огромно  зарево- дете на вечността. По-силни сте от всеки студ,  студа на коварната завист.
Живейте в мир и хармония - двете крила на  най-възвишената човешка природа.
А аз ще ви се радвам отдалече и ще ви съветвам телепатично, подвластна на стремежа си да направя така, че вашата необикновена  любов да пребъде през всички времена и безвремия!
Обичам ви и ще ви обичам винаги!

13.10.2017г.

1 коментар:

  1. След 5 години в брак с мъжа ми с 2 деца, мъжът ми започна да се държи странно и да излиза с други дами и ми показа студена любов, на няколко пъти той заплашва да се разведе, ако смея да го разпитам за аферата му с други дами, аз беше напълно опустошен и объркан, докато един мой стар приятел не ми каза за заклинател в интернет, наречен Dr.Wealthy, който помага на хората с проблеми в отношенията и брака чрез силите на любовните магии, в началото се съмнявах дали такова нещо съществува, но реших да го опитам, когато се свържа с него, той ми помогна да хвърля любовно заклинание и в рамките на 48 часа съпругът ми се върна при мен и започна да се извинява, сега той е спрял да излиза с други дами и неговите с мен за добро и за истински , Свържете се с този страхотен заклинател за любовни заклинания, за да решите проблема си в отношенията или брака днес чрез: wealthylovespell@gmail.com или директно WhatsApp: +2348105150446.

    ОтговорИзтриване