неделя, 25 февруари 2018 г.

1506. МАЙКА МИ - ЕДНА МЪЧЕНИЦА



ГЛЕДАХ ПРЕДАВАНЕ ПО ТВ+, КЪДЕТО ГОВОРЕХА ЗА ЕЗОТЕРИЧНИТЕ ИСТИНИ...ЕТО КАКВО ОТКЛЮЧИХА ТЕ ДНЕС В МЕН...
-----
В предаването изясниха понятието
МАНДАЛА - това е наименованието /според индийските мъдреци/ за СЪВЪРШЕН СВЯТ,
т.е. свят на всестранна хармония и висш позитивизъм, висша любов...
Някога като дете живеех на село и имаше друг смисъл, вложен в "мандала". Баба ми Любина, лека й пръст, която много обичам /майка на майка ми/ вечер ме питаше: "Хлопна ли мандала?", т.е. Заключи ли вратата с мандала? Мандал това е един плосък метален лост с кука накрая, монтиран върху вратата - за да се заключи, куката му влиза в канал /жлеб/ на касата на вратата.
С една дума името МАНДАЛА е участвало в моя речник през детството ми и по този начин съм отключвала непрекъснато светлината, заложена в неговите специално подредени букви. Ето ви енергийните цифри на тези две наименования "мандал" и "съвършен свят":
МАНДАЛ=46 = ИВАНОВА /моята фамилия /по баща/
46=САВИО /итал.= мъдрец/
46=АВАЛОН /градът на великия рицар цар Артур/
Отрицателни енергии за 46:
46= ЗЛОБИ= ЗАЗИДАН=ЗАГИВАНЕ= КОБРА...
---
МАНДАЛА=47=ВЕНЕРА /планетата на любовта/
47= ИЗГРЕВ= ДУХ /с години/ съм снимала изгревите всеки ден/
47= ЧАЙКА=МЪЖ= ГАВРАИЛ=ПОП
----
СЪВЪРШЕН СВЯТ=207=?
Боже! Изчислих го току-що и просто изумях, изтръпнах от силата на тази истина, която просто ме разтърси!!!
СЪВЪРШЕН /137/ СВЯТ/70/=207
207=СЛЪНЦЕ/100/+ АНГЕЛ/37/+ МАРИЯ /70/
207= РИЦАР/67/+ ИСТИНА/70/ + МАРИЯ/70/
207= МАРИЯ ДИМИТРОВА ИВАНОВА
Това са моите три имена, по баща. Ако майка ми не беше се омъжила за баща ми някога, което е било част от БОЖЕСТВЕНИЯ ПЛАН И ПРОМИСЪЛ, днес нямаше да имам тази цифра 207, извор на благодати и на чудотворна светлина! Нали така?
А майка ми ненавижда факта, че съм се родила именно от връзката й с моя баща Димитър. Мрази го цял живот, защото била насила омъжена за него от баба ми Любина /бедна селянка вдовица, принудена да се обърне за заем към него, заможния шивач, за да си завърши къщата след  ранната смърт на нейния мъж /дядо ми/ , за да има още непокрития й дом покрив, прозорци и врати преди да дойде зимата, вместо висящи черги на отворите/.
Шивачът поискал една от двете й близначки за жена и сделката станала. Той бил със 17 години по-голям, а майка ми  ме е родила 17 -годишна...С една дума става въпрос за педофилска история - извор на дългогодишната й омраза и към баща ми и към мен самата... Дори сега след като той е починал през 2003г., тази омраза е дори още по-силна...Преди обяд на Бъдни вечер, когато бях отишла на село с подаръци и широко усмихната, изведнъж, докато правех баница с ябълки и леща, тя  ей така, без никакъв повод пак изригна като ледено торнадо срещу баща ми и мен, пак бяха вдигнати кокалите на баща ми, та се наложи да й напомня, че именно благодарение на неговите и на нейните гени Бог е пожелал да се родя аз /а след години и двете ми деца/, притежавайки много добродетели и дарби...Именно на наследените гени в мен, дошли  точно тези мои родители,  СТАВА  ВЪЗМОЖНО ДА ИЗПЪЛНЯВАМ своята мащабна и изключително важна за хората мисия. Мисия, която е подкрепяна и насочвана свише. Майка ми трябва да е благодарна, че точно заради моите невероятни  генетично отключени  способности, мога да удължавам живота и, като я разтоварвам от  ледените и носещи опасни болести  бесове на омразата в тялото й...Но тя в заслепението си пак ме заля с кални потоци и очите й ме пронизваха така, че тръпки да те побият. Беше ми неудобно, че тази развилняла се от злоба  жена ме е родила. Веднага се качих горе в спалнята си и цял ден прекарах там. Цяла нощ си припомнях колко тежки моменти имам в живота си още от най-ранно детство, та до днес, благодарение на нейната нескончаема омраза...Всъщност тя ненавижда не нещо друго, а точно светлината в мен, мрази този СЪВЪРШЕН СВЯТ, който е закодиран в гените ми и имам за мисия да произвеждам фотони, които да правят днешния свят съвършен, освободен от бесовете на омразата, живееща в разни души, обсебени от опасни за здравето и живота бесове.. Аз ще продължавам да разтоварвам горката ми майчица от леденото присъствие в тялото й, но вече ще го правя от дистанция, защото е мъчително да гледаш най-близкия си човек, как те гледа и как съска, хапейки душата ти  с отровни думи...
Отдавна съм й простила, но просто вече е невъзможно да стоя там срещу нея и да слушам тия вечни хули срещу баща ми и срещу себе си.
Боже, моля те - прости й и  ти! Много отдавна разбрах, че тя поема на склад в тялото си бесовете на света, адресирани до мен и аз  малко по малко ги изтеглям от нея чрез сеансите, с които съм й вливала жизнени сили. Но сега вече съм достатъчно силна, за да го правя от разстояние. За мен майка ми е истинска мъченица. Ще се старая и занапред тя да получава моята здравословна подкрепа. Много сълзи пролях през нощта на Бъдни вечер - сълзи за нейната нерадостна съдба и сълзи, заради  заслеплението й от ярост срещу миналото /за нея ПРОШКАТА не съществува!/...
На другата сутрин взех такси и в 8ч. си тръгнах за София като им пожелах с много топлина в гласа, но и с огорчение в душата - пожелах на нея и на съпруга й да бъдат здрави.

И ще продължавам да се моля за тяхното спасение, като им благодаря от сърце за всички хубави моменти, които съм съхранила в някои от спомените си като нещо безценно! .

25.02

2018, неделя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар