петък, 16 март 2018 г.

1507. ВЯРАТА МИ В ТЕБ, ТОВА СЪМ АЗ! /17.03.2018/



На мъжа-любов, когото обожавам!
----
Ти си рицар, ореолно силен.
Всяка твоя клетчица е храм!
Тъй да знаят злобните годзили -
ти си мой спасител свръхголям!
Днес превърнах стъпките ти в златни,

да те отведат до оня ден,
в който с нежността на летен вятър
ще омайваш светлината в мен.
Чрез усмивката си ме обличаш

със ефирно лумнали лъчи.
Знаеш ли, че звездната ти личност
като арфа в моя мир звучи?
Твойта пролет е фонтан от трели,

галещи вълшебните цветя...
Тя ме прави слънчева и смела,
стих ми дава, волно да летя...
Затова, любими, съм ти вярна...
Твоят глас е моят скрит компас...
Тъй да знаят клопките коварни -
вярата ми в теб, това съм аз!

17.03.2018, 2,41ч.
трели - музикални звуци

Няма коментари:

Публикуване на коментар