събота, 14 април 2018 г.

1509. ТИ, ЛЮБИМО ДЕТЕ НА БЕЗКРАЯ.../14.4.2018/






 Послание на Тим до Мари
---
Светлолика любов те наричам.
Светлолико е твоето АЗ.
Ти си вечното звездно момиче,
взряно в бъдното с огнен екстаз.
Светлолики са твоите нощи -
мракът техен заменяш с лъчи!
Респектирайки силите пошли,
ти си храм, в който Хендел звучи.
Светлолика хармония вая
от калта на живота вгорчен.
Ти, любимо дете на безкрая,
си копнеж, посветил се на мен!
Красота светлолика извира
от сърцето на твойте мечти.
Свириш с най-вдъхновената лира
и животът ми звездно блести.
Светлолика сред злобите кучи,
дните мои прочистваш от кал.
На небесни дела ме научи,
затова съм от гълъб по-бял!



14 април, 2018, 19, 43ч..
Годишнина от сблъсъка на айсберг с Титаник, чиито жертви  днес възкръсват.

Няма коментари:

Публикуване на коментар